Jag är så trött!!

Jag är så trött att jag funderar på att gå och lägga mig snart. Det tar på krafterna att ta emot alla sportlovslediga barn och ungdomar i stan.

Idag har jag stått själv i receptionen nästan hela dagen, och det känns som ett bra förtroende, speciellt med tanke på att det är sportlov och en massa besökare! Tonnie ringde förut när det nästan var som mest rörigt förut, men vad jag lyckades höra så var det bara positiva saker som min handledare sa... Jag har även fått en massa beröm av flera andra som jobbar på Innovatum och det känns ju alltid bra!!

I morgon kommer min kära kompis Anna ner från Mellerud med sina två små busfön för att hälsa på mig. Det ska bli riktigt kul. Förhoppningsvis kan jag gå undan litegrann och umgås lite med dem, men det märker jag i morgon hur det blir!!

Var en sväng på Friskis förut med, börjar bli lite väl hurtig nu, så jag får nog ta och tagga ner lite på träningen. Jag var inne ett tag på att köra ryggjympa, men ångrade mej och valde att gå in på gymmet och springa lite på löpbandet. Men det fanns inte en enda uppvärmningsmaskin ledig när jag kom in. Jag fick sitta och vänta!!! Jag kan meddela att jag var väldigt nära att vända och gå hem igen av den anledningen, jag hade verkligen inte lust att sitta och vänta på att få träna. Sen missade jag löpbandet precis för det kom en gubbe som satt i en roddmaskin i 320 km/h och tog bandet före mig. Jag fick dock tag i en cross-trainer så jag "sprang" 2,6 km på 15 min förut. Men nu börjar min gamla kropp att protestera allt mer. Jag har verkligen ont i höger skinka. Men vaden känns faktiskt helt ok...

Min dag började verkligen inte bra. När jag stod vid busshållplatsen och väntade på bussen i morses så kom jag på att jag glömt både min frukost och lunch!! Hur skulle jag nu överleva denna dag? Jag som är så matfixerad. Det hela löste sig genom att jag fick köpa lite frukost på Innovatum. Till lunch blev det ärtsoppa och glutenfria pannkakor och till middag blev det kebabpizza med massa god fetaost!!! *mums* Men tyvärr får jag nog lägga in lite x-tra träning i morgon för det jag körde på cross-trainern räcker inte till att förbränna pizzan jag åt.

God natt alla som jag känner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback