Gääsp...

Så har ännu en dag och månad farit förbi!! I morgon är det mars. Vilken underbar månad, brukar vara kallt som faan. Framför allt kring tiden då jag fyller år.

Idag har jag varit trött typ hela dagen. Som tur är så är det bara två dar kvar att jobba den här veckan. Idag har det varit riktigt lugnt på Innovatum Science Center. Vi har fixat fakturor och skickat iväg en beställning till butiken, så nu har jag att göra på fredag!! Packa upp, prismärka och skylta butiken. Har fått prata en hel del engelska idag med. Och det är riktigt kul.

Hade tid för gyminstruktion kl 17.30, men när jag har hittat personal på Friskis för att fråga vart instruktören tagit vägen så får jag reda på att han är sjuk idag och att de har ringt och pratat in på mitt mobilsvar. Haken är bara den att jag inte har fått något meddelande. De undrade nu om jag ville boka ny tid för instruktion, men då jag bara har 2 1/2 vecka kvar på kortet så känns det lite onödigt... Jag valde att gå runt och köra lite själv, fick hjälp med några inställningar bara på de maskiner jag inte har koll på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback