Första dagen på LIAN

Så var första dagen avklarad! Helt OK faktiskt, men jag har nog befunnit mig i ett förvirringstillstånd hela dagen. Typ 20 namn att lära sig... Ja ja, det ska jag väl klara av innan den 16 mars då jag gör min sista dag på Innovatum. Idag har jag inte gjort så mycket utan det har varit mest att försöka få ihop alla människor, och lokalerna..

Vad har hänt annars sen sist jag skrev??

I torsdags fick jag en liten försmak av Sverigeresan i september då jag avklarade 5 landskap, från Skåne till Värmland där jag hälsade på en kompis! Det var kul att träffas igen för det var ett tag sen.  På fredagen irrade jag omkring ett par timmar alldeles själv i Karlstad under tiden som han var i skolan, men jag klarade mig alldeles ypperligt. Om jag får säga det själv. Hittade faktiskt en väska som jag inte kunde klara mig utan, och den kostade faktiskt bara 200:- och då kunde inte ens jag låta bli att köpa den. Sedan hände inte så mycket utan vi kollade lite film och pratade gamla tider!! Och ni behöver inte vara oroliga inget hände. I lördags var det dax att åka lite söderut igen och hem till syrran, som jag nu ska våldgästa hennne i 6 veckor. Får väl se hur länge vi klarar att vara i samma lägenhet (42 kvm) innan vi slår ihjäl varandra. Som tur är så bor mor och far inte långt borta, så det kan hända att jag sover där några nätter. Sen var det ju melodifestivalen i lördags. Vet inte riktigt vad jag säga, men jag tycker nog att rätt låtar gick vidare. Igår (söndag) hände inget särskilt, tog det ganska lugnt faktiskt, var ju tvungen att ladda inför LIAN. Var hos mor och far och åt lunch, var och slängde skräp och tog sedan en liten promenad till affären för att handla grejer till dagens lunch.

Nu ska jag avsluta dagens blogg och fixa lite middag.

See ya en annan dag.

P.S. Vill ni veta vart jag är:
www.innovatum.se och sedan science center D.S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kompis pahaaa duuuu

2007-02-05 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback