Förkyld igen!!!

Det är ingen höjdare direkt!! Har nu varit på apoteket och laddat upp med echinagard, nässpray, c-vitaminer och näsdukar... Får se vad som händer nu. Förhoppningsvis så försvinner det snart. Har inte tid eller ork att vara förkyld.

Bokrean började idag. Var inne en sväng på Bokia och Åhléns. Köpte faktiskt ett par böcker och bästa köp får väl anses vara "Sveriges Regenter - från forntid till nutid" Eller vad säger ni i TK 11?! Hade aldrig köpt den om det inte vore för att jag såg Tuula framför mig där jag stod inne på Bokia! *hihi*

Annars flyter det på på LIA:n, gjorde ytterligare ett par bokningar idag. Sålde även för nästan 3 000 i butiken idag. Det är kul! Fick briljera med min engelska idag, när jag fick hjälpa en man att bl.a. hitta till bussen. Fick även förklara lite vad Innovatum är och så...

Ska till Friskis i morgon för en liten gyminstruktion, sen är det bara att köra, om förkylningen vill ge med sig med andra ord. Måste köra på nu med träningen!!! Var redig idag och gick från Innovatum till stan, en promenad på ca 20 min, och det är ju bättre än inget.


Ska alldeles strax gå till sängs. All by my self!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback