Back in business

Idag vill verkligen inte blogg.se samarbeta med mig. Jag gör nu ett tredje försök att få det här att fungera...

Var tillbaka på LIA:n idag och det var skönt, hade tröttnat på att va hemma. Idag skulle jag få en liten dator att "hacka" lite på, men det gick naturligtvis inte att ansluta den till nätverket. De har tydligen installerat skrivaren i receptionen där i det uttaget istället så att alla i huset kan skriva ut där. Så istället för att sitta och öva lite så har jag tagit hand om gäster som kommit till Innovatum, tagit betalt i entrén och i butiken och även gjort lite praktikant jobb som att laminera och sånt, men jag gillar att ha saker att göra... Så mej gör det inget.

Hade tänkt att lägga in ett par bilder här idag från min LIA, men se då ville inte syrrans dator ta emot min mobil. Konstigt... Så istället får jag fixa dom bilderna när jag sitter vid min egen dator en annan dag.

Nu ska jag va lite social med min syster innan läggdax, det är uppgång ganska tidigt för min syster 06.00, men jag behöver inte gå upp förrän 07.00!!

Dagens bild:

Sluss
1844-års slussled, mot Göta Älv.
(Trollhättan)



Kommentarer
Postat av: sara

hade fest i din lägenhet i helgen!! wohoo..faan va kul d va.. lovar att gå dit o städa nån dag... ciao

2007-02-14 @ 22:17:06
Postat av: Linda

Jag villvillvill se bilder från din praktik! Syrrans dator får se till att fungera snarast...

2007-02-15 @ 10:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback