Tomten på besök

Jodå, tomten hittade till Jenny i år igen. Tänk att jag har varit så snäll under året. Nu var det väl i och för sig så att jag inte önskade mej nåt speciellt, men jag fick ändå några bra saker, som en mössa som jag ska ha när jag är ute och tränar inför Tjejmilen!! Jag fick en kudde att ha i badkaret, så att jag håller huvudet ovanför vattenytan... Jag har nämligen en viss förmåga att somna i badkaret, en gång vaknade jag inte förrän jag kände att jag hade vatten i munnen, och det var kallt. Jag kan oxå lova att det inte var kallt när jag klev i badet den gången. Jag fick även badskum så nu kan jag verkligen mysa till det i badet... För att komma igång ordentligt med min träning inför 2008 års Tjejmil så fick jag av min kära syster en bok om hur man kommer igång med löpningen! Fick även en snygg IFK Gbg top, ett nytt nyckelband (IFK Gbg) och en tygkasse (IFK Gbg). Naturligtvis fick jag lite annat smått och gott.

Ha en fortsatt trevlig julhelg allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback