Sluta va så ambitiös...

... jag blir trött bara jag ser på dej. Så sa en lärare till mig idag. Mitt svar till honom, var helt sonika: "Alltid retar det någon!!!" Ok, jag kanske var lite väl ambitiös förut, men det berodde enbart på att jag hade missförstått läxan och trodde att vi hade hela häftet, men vi hade bara en uppgift. Alltså hade jag gjort alltihop och satt eg bara och väntade på att de andra skulle göra klart uppgifterna... Men så är det ibland.

Var i Tyskland i helgen, det är alltid lika kul att åka iväg på en liten semester, det tråkiga var att jag inte hade så mycket pengar att shoppa för. Kan oxå säga att jag är ganska trött på skandinaviska turister. Det är alltid någon som klagar, på de mest konstiga saker. Nu i helgen var det en som gnällde för att juiceglasen i frukosten var för små!! Seriöst!!

Nää nu ska väl superambitiösa Jenny ta tag i lite skolarbeten, måste skriva rent anteckningarna från dagens lektion i turism. Ska oxå skriva två ansökningar till jobb i sommar. Det ena är på Astrid Lindgrens Näs som guide/receptionist. Det andra som reseledare på ett bussbolag, och då ska jag i så fall framför allt åka ner till Spanien...

Återkommer en annan gång. Ska få ordning på den här bloggen igen, det är bara det att när jag är ute och reser så använder jag mig av
www.resdagboken.com istället, så ta gärna en titt där då och då. Mitt nickname är grymmegoalie. Varför får ni lista ut själva!!

Massa kramar JK

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha jag skulle typ få utbrott om en lärare sa så till mig :P

Postat av: sara

jag skulle oxå få utbrott, haha XD

2007-12-10 @ 19:38:17
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback