Så har det hänt igen...

... jag kommer på mej själv sitta och böla framför TV:n. Jag brukar inte följa de galor som sänds på TV:n för allehanda goda ting. Men idag så råkade jag halka in på TV3 och "Svenska Hjältar", och ja ni kan ju själva lista ut hur det gick. Jag sitter nu fastklistrad och kollar på galan. Och naturligtvis ramlar tårarna ner när jag ser hur 16-årige Kristian vägrar ta emot mer skit!!! Kristians högsta dröm är att bli frisör, och han får (naturligtvis) en 2-årig frisörutbildning hos Björn Axén Academy. Kristian grät. Och Jenny grät. Naturligtvis. Nu rullar tårarna igen när jag hör historien om två killar som för att rädda sin kompis liv hugger av benet på sin kompis. Ja fy fan. Kan bara meddela att det inte var bra för Jenny Karlsson att fylla 30, jag har blivit mycket mer blödig nu för tiden.

Jag har dock en stilla undran, och det hur Peter Jöback tänkte när han valde sin glasögon? Snygga var dem inte i alla fall. I min mening.

Nää, dax att åter bege mig till soffan, plocka fram lite mer näsdukar så att jag kan torka näsan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback