Pust!!!

Skolan är igång igen. Mycket att göra som vanligt. I måndags skulle uppsatsen i Turism vara klar. I morgon ska vår praktikrapport på engelska vara klar (har precis lämnat in den). På torsdag har vi workshop för tk12 om våra tidigare praktikplatser. 18 el 19, minns inte nu så har vi Europatenta i turismen. Examensarbetet ska vara inne alldeles för snart!! Vi har precis börjat med redovisning dvs bokföring!! Mycket siffror att hålla koll på. Just nu är jag återigen tacksam över att jag har läst lite om det innan samt att jag faktiskt en gång i tiden var faktura ansvarig på jobbet. Nästa vecka ska jag antagligen redovisa min uppsats med, alltså borde jag eg kanske förbereda mej inför den.

Men varför göra något idag som jag kan göra imorgon??

Imorgon ska jag faktiskt ta och stryka min uniform som jag haft i Egypten. Tänkte ha den på mig under workshoppen på torsdag.

Får inte glömma att jag ska till Tyskland på fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback