Himma igen!!

Tänk vad fort 6 veckor går. Det var ju inte alls länge sedan jag satt hemma i Tomelilla och var jättenervös över att åka ner till Egypten för praktik!!!

Kan bara säga att jag har haft hur kul som helst där nere, och jag vill tillbaka!! Det är oxå min plan.

Jag har väl gjort det man ska göra när man är i Egypten:
- ridit kamel
- besökt tutanchamon
- åkt på Nilen
- besökt pyramiderna
- varit inne i en pyramid
- snorklat i röda havet

Enda plumpen är väl egentligen att jag inte har rökt vattenpipa. Men jag har ju i alla fall köpt en (till min syster - men ändå).

Nu ska det bli lite ordning här på JK:s blogg, ska skriva lite flitigare här nu igen . Jag lovar. För dej som undrar så är JK mitt nya smeknamn. Vi var nämligen tre stycken Jenny nere i Hurghada!! Old Jenny, New Jenny och JK!!

Nää, måste ta tag i turism-uppsatsen nu!!


Kommentarer
Postat av: sofia

välkommen hem igen då!!! Låter som du har haft det jättebra, längtar att få höra allt. Vi syns på måndag 6.20 :) Kram

2007-12-01 @ 14:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback