Tjejmilen avklarad!!!

Trodde aldrig jag skulle klara av att jogga runt typ hela Djurgården som ju Tjejmilen utspelar sig på, men det gjorde jag. Och tiden vet ni ju redan! Det var helt klart jättekul att kubba runt där tillsammans med ytterligare lite drygt 22 000 tjejer/kvinnor i alla åldrar, kroppsformer och kondition. Äldsta löpare tror jag var 89 år!! Tänk om jag orkar ta mej runt Tjejmilen när jag är 89 år... Har redan anmält mej till nästa års tävling och har för att sporra mej själv fått en träningst-shirt och TVÅ träningsdagböcker., en vattenflaska och en t-shirt av Kommunal. Det är alltså till en träningsdagbok, en vattenflaska och en alldeles förstor t-shirt som mina fackliga pengar går till... Har även köpt en snygg träningst-shirt från Nike oxå. Nu har jag ju inga argument alls till att inte träna... Nu vill jag bara ha ytterligare pannband och tights...

Skolan började igår igen. Kan inte påstå att jag såg framemot det hela efter det som hänt under sommaren. Första dagen var i min mening oxå totalt meningslöst då vi gick igenom Fronter som jag känner att jag redan har koll på. Visserligen skulle vi ju installera skrivare och nån ny drivrutin tror jag samt att vi fick spcs inlagt...

Idag var det dax för mötet med KY-myndigheten, men då jag personligen har tröttnat på allting så orkar jag inte ens kommentera det hela här... Hoppas nu bara att allting har lagt så att vi kan fokusera på skolan igen!! Tyvärr försvann i princip hela Jans lektion i marknadsföring, men vi fick tillbaka vår tenta idag som vi gjorde precis innan sommarlian... Jag hade 86 av 98 (VG var 88 p, men jag hade i alla fall VG enligt procenten för jag hade 87,nåt och 85% är VG). Var tvungen att snabbt kolla upp en viss uppgift som jag verkligen GISSAT mej fram på för att se hur många minuspoäng jag fick på den. Jag fick FULL pott på den uppgiften!! Fråga mej inte hur jag lyckades!! På efterimiddagen hade vi turism, vi gick igenom lite inför Sverigeresan, samt att vi fick reda på vår enskilda uppgift som vi ska redovisa senare i vinter. Jag fick svenskminnen utomlands (i Europa), först fick jag I någons fotspår, men det visade sig att Lee fick samma av någon anledning, men Eva frågade om jag kunde tänka mig att byta ämne, och flexibel som jag är så kunde jag ju det. Hon gav mej då Svenskminnen utomlands istället... Jag blev skitsugen att starta upp det hela, men kom lika snabbt på att jag först och främst måste läsa på inför Sverigeresan. Men sen...

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback