Startnummer: 5718!!!

Där har ni det!! Så glöm nu inte att titta på sändningen från Tjejmilen på TV4, söndagen den 26 augusti!!! Har ni tur får ni syn på mej när jag rusar förbi kameran... Eller jag kommer kanske inte rusa precis... Fick hem alla viktiga papper och annat skräp inför Tjejmilen igår. Jag slet snabbt upp kuvertet även om jag på ett ungefär visste vad som skulle finnas där i. Men vad tror ni att jag upptäcker... Jodå! SJ ger Tjejmilen (och medföljande supporterskara) löpare 20% rabatt på tågresan till och från Stockholm om man fyller i koden: Tjejmilen. Hhmmpff!!! Jag som då ville vara ute i god tid har ju redan fixat min tågbiljett hem från Stockholm. Jag åker eg. med på en bussresa från Trollhättan upp till Tjejmilen men då Tjejmilen går av stapeln dagen före vi börjar skolan - vilket jag INTE längre ser framemot då det nu råder rena krigsstämningen inför Sverigeresan - så behöver jag komma hem till Skåneland redan på söndag kväll! Alltså bokade jag en tågresa från Stockholm till Tomelilla 2:a klass, Just nu pris för 560:-. Och nu en månad senare så ser jag att jag kan åka hem med 20% rabatt... Snacka om att bli irriterad.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är det du som har missuppfattat allt. Det råder ingen krigsstämning alls... Mkt viktigt att alla förstår det, att det inte blir pajkastning och massa negativitet... för då har vi kämpat förgäves!

2007-08-12 @ 19:07:55
Postat av: Catha

Det är inte frågan om krig utan vi vill ha en konstruktiv dialog så att vi kan få fram våra åsikter och rättigheter.

2007-08-14 @ 11:11:13
Postat av: Jenny

Ja ja, krigsstämning kanske var lite att ta i...

2007-08-14 @ 20:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback