Ska aldrig mer äta

Nu har jag återigen ätit alldeles för mycket!! Att jag inte kan behärska mej när det är buffé (läs tacobuffé) som gäller!! Som det känns nu så vill jag inte äta på flera på dar. Men det kan jag lova att redan imorgon sitter jag och suckar över att jag inte vet vad jag ska äta, för jag är inte sugen på något särskilt och jag orkar ju absolut inte laga någon mat!!!

Idag hade vi engelska på schemat. Jag blir alltid så nervös inför engelsklektionerna, men idag gick det faktiskt bra. Fick tillbaka vår uppsats, den var han mycket nöjd med, bra skrivet, bra upplagt... Men jag hade missat lite fokus på turismen. Och det får jag väl erkänna att jag hade!! Fick även feedback på redovisningen vi hade sista dagen innan LIA:n. Jag fick VG, han var mycket nöjd med presentationen, bra upplagt, bra visuella hjälpmedel, sakligt och väsentligt!! Kan väl inte säga att det var precis mina egna känslor efteråt men det är bara att lapa in allt positivt... Sen sa han (Mark) att det märks att jag gillar att stå där framme och berätta.... Och det är faktiskt kul, men ändå lite nervöst precis innan man ska upp... Mark sa även att jag såg slim and fit ut.... Jaha, var min första tanke... Det känns ju inte direkt så, och vågen visar det absolut inte, men det är bara att buga, bocka och tacka!!

Eftermiddagen hade vi Sverigeresan på schemat. Jag och Catha satt och diskuterade lite detaljer bara om hur vi tänkt lägga upp det hela!!! Det känns faktiskt riktigt bra nu. Ringde till Agneta uppe i Överkalix, men hon var tyvärr inte där jag ska ringa imorgon igen! Har även fixat karta över Kiruna!!!! Hoppas nu bara att den kommer innan vi åker på tisdag. Det är ju dumt att komma på att det ska fixas i tid. Eller? Men varför göra något idag som jag kan gör imorgon som min kära syster säger.

Catha och jag har tillsammans, eller det är väl mest Catha egentligen, har plitat ihop ett litet mejl upp till Hagfors, och nu ska vi försöka få till en resa dit upp igen. Vi håller nu tummarna för att det kan bli av!!

Ska ta och krypa ner i bingen nu... Måste ju få lite skönhetssömn så jag orkar upp och promenera 06.30 imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback