Chokkellaaaaa!!!!

Jag vill ha chokkellaaaa! Är så sugen så jag nästan kan dö... Varför just nu, jag har ju nästan hållt ut i en vecka nu med viktklubb.se. Ja inte fullt ut. Blev lite chips i fredags och igår men men... I fredags var det filmtajm för mej och Sara och då är det chips och dricka som gäller, så är det bara. Igår behövde jag nåt som höll mej vaken längre än till 20.30, men det var knappt kan jag lova, tror jag somnade ifrån TV:n strax efter 21.00. Vilken lördag. Är som värsta pensionären ju. Och bara för att jag somnad så tidigt så vaknade jag ju göööörtidigt i morses, runt 05.45 för att vara lite mer noggrann! Jättekul.

Orsaken då till att jag är så fruktansvärt sugen på choklad är att jag naturligtvis har fått mens. Och varför kommer alltid mensen vid så dåliga tillfällen. Som när jag nu börjat ta tag i mitt kaloriintag, eller när man planerar att åka till stranden för att sola och bada, som är tanken inför morgondagen om vädret tillåter.

Nää, nu har jag inte tid att blogga mer, återkommer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mörk choklad... Och inte en hel chokladkaka =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback