Solen skiner

Visst är det underbart. Man vaknar, slår upp sina små blå och upptäcker att solen skiner! Men till vilken glädje? Måste plugga hela helgen.

Var på skolan igår och filade på engelskauppsatsen. Och det tar sig som pyromanen sa. *haha* Kvällen tillbringades med Martina, Ida och Sara tillsammans med film och kebabrulle. Äntligen fick jag en kebabrulle med fetaost och peperoni. Men det var allt jävligt snålt med peperonin. Tacka vet jag Stavre Pizzeria eller "X-et" i Trollhättan. Där kan man snacka pepperoni, fetaost med för den delen. I alla fall på Stavre... Filmerna vi såg var "Million Dollar Baby" med Hillary Swank, Clintan och Morgan Freeman, helt ok film, men jag ska inte avslöja slutet om det är någon som inte sett och vill se den... Något seg dock enligt min smak, i alla fall då det är en boxningsfilm. Vi såg även "Ocean's 12" med George Clooney, Brad Pitt, Julia Roberts, Matt Damon, Andy Garcia och Johan Widerberg i en liten roll. Det är en liten smårörig film och de andra hade lite svårt att hänga med i handingen, men det hade även jag när jag såg den på bio. Men nu har jag ju sett den ett par gånger...

Idag är det plugg, plugg, plugg som gäller. Har kollat lite i marknadsföringsboken, har ju tenta 8 maj. Nu ska jag ge mig på Sverigeresan, men ska även hinna med lite engelska uppsats tänkte jag. Har dock en tid att passa idag. Det är kl 16. Då ska jag, Sara, Ida och Martina infinna oss på Mariavalls kloster. Vi har tänkt att bli nunnor. Nej, skämt åsido så ska vi faktiskt dit för att de "viger" en av nunnorna till abbedissa, Sveriges andra! Det ska bli lite spännande faktiskt.

Nu ska jag bara ner och hämta tvätten med och sen ska jag ta tag i mina studier.

Ha en underbar lördag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback