Minus 1 kg på vågen!

Jag trodde knappt mina ögon när jag lite motvilligt ställde mej på vågen!! Kan det vara så att mina små morgonpromenader med sofia har gett ett litet resultat? Får väl se hur det går här lite längre fram. Det finns en klar fördel med dessa små morgonpromenader, jag är äckligt pigg när jag kommer till skolan 8.45. Även måndag morgon... Maggie undrade vad som orsakade denna glädje i morses, hon undrade oxå om jag var nykär... Hhmm, inte vad jag vet, jag har inget "offer" just nu svarade jag...

Var inte så sugen på att gå till skolan då jag visste vad som väntade, mötet med Tonnie. Nu blev det bestämt att vi skulle ha ett möte med henne, bo och eva kl 15.00. VI hade produktion på f.m idag och efter lite föreläsning av Jan så fick vi gruppuppgifter att göra, i min grupp var det bara jag och patricia där!! Men jag tycker ändå att det gick bra. Efter lunch var det dax för turism/omvärldskunskap och jag som trodde att vi skulle ha genomgång inför nordententan. Istället fick vi feedback om vår Sverigeresa och så mycket mer fick vi inte gjort idag, för sen var det ju dax för vårt lilla möte. Det gick väl rätt bra ändå måste jag säga, vi tog upp kvitto på sverigeresan, om vi kan få mer turismlektioner eftersom det är en turismutbildning vi läser och lite om examensarbetet. Jag tycker väl inte att det kom fram så mycket nytt. Men det var ändå skönt att få rensa luften lite. Sen går det ju inte att ändra en kurs/studieplan mitt i en kurs... Jag hoppas bara att luften är rensad nu så att vi nu kan fokusera på varför vi är i skolan. Sen anser väl även jag att en del är lite flummigt i skolan!!

Har en miljon saker att göra både vad gäller skolan och mitt lilla hem, men jag får ingen ro att ta tag i det i ikväll. Jag får väl fixa det i morgon. "Varför göra något idag som man kan göra i morgon?"

Nog för idag. Återkommer i morgon när jag har varit ute och tränat inför Tjejmilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback