Då var påsken förbi

Jag ska inte bli långrandig här, utan jag ska kort sammanfatta min påskhelg.

Torsdag
- Syrran kom hit på kvällen

Fredag
- vaknade tidigt - som vanligt
- gratis mat på Sibylla i Trelleborg
- var på plats för den allsvenska premiären Trelleborg-IFK Göteborg
- undermålig arena (Vångavallen) - staketet gav vika när "några" glada och kanske något överförfriskade blåvitt-fans jublade över ledningsmål
- kommentatorn på Vångavallen hittade på gult kort till IFK Göteborg...

Lördag
- liten Österlentur med syrran
- besökte ett kallt och blåsigt Simrishamn
- var inne på Glimmingehus - påskpris vi kunde inte stå emot
- hamburgare utan getinginvasion vid Kåseberga
- kollade vart Tycho Brahe funderade över världen... (tosterup)
- spanade in vart Per-Martin kan tänkas bo
- mer fotboll på TV:n

Söndag
- en tur inne på "Boan"
- åkte in till ett regnigt och kallt Ystad
- mini-Wallandervandring
- hockey på TV.n

Måndag
- en snabbis på "Boan" innan syrran for hemåt
- försökte plugga, gick inte så bra

Tisdag
- äntligen dax för morgonpromenad igen
- åter dax för plugget
- Fidelio-lektion - gick väl ganska bra.


Kommentarer
Postat av: Linda

MiniWallander e för mesar! Nästa gång får ni hälsa på mig med :)

2007-04-12 @ 07:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback